Awasome איך להכין שוקו Ideas


Awasome איך להכין שוקו Ideas. ללוש את הנוזל כדי להשיג מסה, אשר על ידי עקביות שלה. אם אתה יכול לארגן את המרכיבים המושלמים, אז זה עניין של כמה שעות בלבד להכין שוקולד חלב טעים.

איך להכין שוקו חם, טעים ודיאטתי
איך להכין שוקו חם, טעים ודיאטתי from www.bekaloot.co.il

בשביל להגיע מהר לחלק המהנה של הכנת שוקולד ביתי, תוכלו לדלג על התהליך של הכנת השוקולד המסורתי ולהשתמש בשוקולד צ'יפס או בסיסים מיוחדים המיוצרים במיוחד לכך. במחבת / סיר קטן לחמם חצי כוס מים להוסיף 4 כפיות אבקה ו 4 קוביות שוקולד חלב ולערבב עד עד שהכל אחיד השוקולד נמס לגמרי זה נראה כמו. זה בדיוק הזמן לשוקו קר ומפנק, איך התאים לי לפנק את אביב עם השוקו שהוא הכי אוהב.

נסו את תוכנית האכילה שלי:


לתוכה מוסיפים את הביצה, הקורנפלור ואבקת הסוכר תוך כדי ערבוב לתערובת אחידה. ניסיתי את זה, זה יוצא גם טעים (: בערוץ שלי תלמדו איך להשמין בתוך שנייה 😋 תכירו את 5 המתכונים המנצחים שלי לשוקו המושלם!

מערבבים את השוקולד עד לקבלת שוקולד נוזלי אחיד.


בשביל להגיע מהר לחלק המהנה של הכנת שוקולד ביתי, תוכלו לדלג על התהליך של הכנת השוקולד המסורתי ולהשתמש בשוקולד צ'יפס או בסיסים מיוחדים המיוצרים במיוחד לכך. לערבב את כל המצרכים היבשים. יוצקים את החלב הנותר ואת הסוכר לתוך סיר, מוסיפים.

שמים את השמנת והחלב בסיר קטן.


הטכנולוגיה אינה קשה במיוחד אם בצע את ההוראות שלב אחר שלב. ניתן לייצר שילוב של שוקולדים. זה בדיוק הזמן לשוקו קר ומפנק, איך התאים לי לפנק את אביב עם השוקו שהוא הכי אוהב.

חשוב כאן כדי למנוע את המראה של גושים.


כדי לבשל שוקולד חם אמיתי, קקאו לבד לא יעשה. מחממים את החלב (150 מל), להסיר מן התנור ולעשות גנאש שוקולד. ילדים נוטים להעדיף שוקולד לבן ושוקולד חלב, משום שהם מתוקים יותר ובעלי מרקם רך ונימוח, ואילו מבוגרים נוטים להעדיף שוקולד מריר, ופעמים רבות.

איך להכין שוקו חם מתוך שוקולד?


ככה פשוט כל, איך להכין שוקולד זיגוג של שוקולד לבן. שוקו מקופלת (הלא הוא #שוקופלת ), שוקו נוטלה, שוקו בננה, שוקו מרשמלו. הכנת שוקולד חלב בבית היא קלה מאוד.


Komentar

Postingan populer dari blog ini

7+ Sports Clips Noblesville Ideas

Must Know Sneakers Sports Grille Ideas

10+ Romero'S Power Sports Article